Type to search

انسانی حقوق خبریں سیاست صحت فيچرڈ

مریم نواز پانچ روز سے والد نواز شریف سے ملاقات کی منتظر

مسلم لیگ نواز کی رہنماء اور سابق دختر اول مریم نواز کا کہنا ہے، پانچ روز گزر گئے لیکن نواز شریف سے کوئی رابطہ نہیں ہو سکا۔ انہوں نے کہا، وہ پنجاب حکومت کی جانب سے اپنے علیل والد سے ملاقات کے لیے اجازت کی منتظر ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: نواز شریف علاج معالجے کیلئے کچھ ہفتے کیلئے لندن جائیں گے، مریم بھی ساتھ ہوں گی

انہوں نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر لکھا، نواز شریف کے ذاتی معالج کو بھی ان سے ملاقات کی اجازت نہیں دی جا رہی۔

مریم نواز نے مزید کہا، نواز شریف کی طبیعت ٹھیک نہیں ہے اور کوئی ایسا طریقہ نہیں کہ میں ان کی خیریت معلوم کر سکوں یا طبیعت کا پوچھ سکوں۔ میں بہت پریشان ہوں کیوں کہ انہوں نے کہا تھا کہ خدانخواستہ مجھے کچھ ہوا تو وہ کسی سے کچھ نہیں کہیں گے۔ کوئی خبر نہیں ان کی۔۔۔ عوام سے درخواست ہے کہ وہ نواز شریف کو دعائوں میں یاد رکھیں۔

دوسری جانب سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پر گردش کر رہے خط کی حقیقت بھی بے نقاب ہو چکی ہے جو مریم نواز کی جانب سے پاکستان میں تعینات امریکی سفیر پال ڈبلیو جانز کے نام تھا جس میں ان سے اپیل کی گئی تھی کہ وہ انسانی بنیادوں پر سابق وزیراعظم نواز شریف کا علاج کروانے کے لیے اپنا کردار ادا کریں لیکن مریم نواز اور امریکی سفارت خانے دونوں نے ہی اس خط کو جعلی قرار دیا ہے جب کہ پنجاب حکومت کے سینئر عہدیداران اس خط کو ٹویٹ کرتے رہے ہیں جن میں وزیراعلی پنجاب کے ترجمان شہباز گل بھی شامل ہیں جنہوں نے بعدازاں یہ خط شیئر کرنے پر معذرت کر لی تھی۔

یاد رہے کہ کچھ روز قبل پیپلز پارٹی کے سربراہ بلاول بھٹو زرداری نے بھی سابق وزیراعظم سے لاہور کی کوٹ لکھپت جیل میں ملاقات کی تھی، انہوں نے سابق وزیراعظم کی صحت کے حوالے سے تشویش کا اظہار کیا تھا اور ان کا سندھ میں علاج کروانے کی پیشکش کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں: بلاول کی نواز شریف سے کیا باتیں ہوئیں؟

Tags:

You Might also Like

1 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *