Type to search

خبریں فيچرڈ

میجر جنرل آصف غفور نے اپنا ٹویٹر اکاونٹ فوج کے حوالے کر دیا

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور پیشہ ورانہ ذمہ داریوں کے لئے جو ٹویٹر اکاؤنٹ بطور ترجمان پاک فوج استعمال کر رہے تھے انہوں نے وہ اب واپس فوج کے حوالے کر دیا ہے جبکہ اس کی ڈی پی اور ہینڈلر بھی تبدیل کر دیا گیا۔

میجر جنرل آصف غفور نے اپنا نام ہٹا کر ڈی جی آئی ایس آر لکھا جبکہ تصویر بھی تبدیل کی، اس کا مقصد آنے والے ڈی جی آئی ایس پی آر کو سہولت فراہم کرنا ہے جبکہ یہ اکاونٹ بطور ادارے کے کام کرئے گا، اس کے علاوہ  میجر جنرل آصف غفور کا ذاتی ٹویٹر اکاونٹ الگ ہے۔

ڈی جی آئی ایس آر کا ٹویٹر اکاونٹ بھارت کیساتھ کشیدگی کے دوران خاصا مقبول رہا اور انہوں نے پاکستان کا موقف بھرپور انداز میں پیش کیا اور ایک عام پاکستانی کی ترجمانی کی۔

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کا ذاتیات سے بالاتر ہو کر ذاتی ٹویٹر اکاونٹ کو ادارے کے نام کرنا لائق تحسین اقدام ہے۔

یاد رہے کہ موجودہ ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے جنرل عاصم باجودہ کے بعد عہدے کا چارج لیا تو انہیں عوامی رابطہ بڑھانے کے حوالے سے مشکلات کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

دوسری جانب شہبازشریف کے ٹویٹر اکاونٹ پر آج بھی سی ایم شہباز لکھا ہے جو ایک انکا ذاتی اکاونٹ ہے جبکہ وہ اب وزیر اعلیٰ بھی نہیں ہیں

 

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *