Type to search

بین الاقوامی خبریں فيچرڈ

پاکستان اور بھارت کی جنگ ہوئی تو کروڑوں انسان مریں گے، امریکی رپورٹ میں انکشاف

  • 6
    Shares

امریکہ سے جاری ہونے والی تازہ رپورٹ میں یہ انکشاف کیا گیا ہے کہ اگر پاکستان اور بھارت کے درمیان جنگ ہوئی تو کروڑوں انسان لقمہ اجل بن جائیں گے۔ ماہرین کے مطابق یہ تصادم انسانی تاریخ کا ہلاکت خیز ترین تنازعہ ثابت ہو گا۔

جرمن خبر رساں ادارے ڈی ڈبلیو پر ایک ریسرچ رپورٹ شائع کی گئی ہے، جو امریکی دارالحکومت واشنگٹن سے جاری ہوئی ہے۔ اس ریسرچ رپورٹ میں لکھا گیا ہے کہ پاکستان اور بھارت کے درمیان جوہری تصادم انسانی تاریخ کا آج تک کا ہلاکت خیز ترین تنازعہ ثابت ہو گا۔ ایسی کسی ممکنہ جنگ میں بہت سے ایٹمی دھماکوں کی وجہ سے عالمی درجہ حرارت اتنا گر جائے گا کہ برف کے زمانے کے بعد سے کرہ ارض کو اتنے کم درجہ حرارت کا کبھی کوئی تجربہ ہی نہیں ہوا ہو گا۔

رپورٹ میں مزید لکھا ہے کہ پاکستان اور بھارت کی ممکنہ جنگ فوری طور پر دس کروڑ انسانوں کی موت کی وجہ بنے گی اور اس کے بعد دنیا کو وسیع تر پیمانے پر بھوک اور فاقوں کی صورت حال کا سامنا کرنا پڑے گا، جس کی وجہ یہ ہو گی کہ جوہری ہتھیاروں سے حملوں کے بعد اتنے بڑے اور گہرے تاریک بادل فضا میں موجود ہوں گے کہ کم از کم ایک عشرے تک سورج کی روشنی زمین پر نہیں پہنچ پائے گی اور عالمگیر سطح پر زرعی شعبہ تباہ ہو کر رہ جائے گا۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *