Type to search

خبریں سیاست فيچرڈ

جےیوآئی (ف) نے اپنے ارکان اسمبلی سے استعفے طلب کرلیے

اسلام آباد: جمعیت علماء اسلام (ف) نے اپنے 15 ارکان قومی اسمبلی سے استعفے طلب کرلیے، استعفےضرورت پڑنے پراستعمال کئےجائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق جے یو آئی (ف) نے اسمبلیوں سے مستعفی ہونے کے آپشن پر غور کرنا شروع کردیا ہے،ذرائع کا کہنا ہے کہ پارٹی نے 15 ارکان قومی اسمبلی سے استعفے مانگ لیے ہیں جو بوقت ِ ضرورت استعمال کیے جاسکتے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ جےیو آئی کے متعدد ارکان مولانا فضل الرحمان کی رہائش گاہ پرموجود ہیں اور آئندہ کے لائحہ عمل سے متعلق مشاورت کا عمل جاری ہے۔

پارٹی رہنماؤں نے مختلف آپشنز پر غور شروع کردیا ہے جس میں سرفہرست اسمبلیوں سے مستعفی ہونا ہے اور اس حوالے سے تمام پہلوؤں کا باریک بینی سے جائزہ لیا جارہا ہے۔

گزشتہ روز جے یو آئی کےمجلس شوریٰ کےاجلاس میں تمام تر فیصلوں کا اختیار پارٹی کے امیر مولانا فضل الرحمان کو دے دیا گیا تھا۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ شوریٰ اراکین نے مشورہ دیا کہ احتجاج کو تحریک میں بدلنے کیلئے اپوزیشن کو اعتماد میں لینا بہت ضروری ہے، حکومت پر دباؤ بڑھانے کیلئے مؤثرحکمت علمی اپنائی جائے جب کہ اجتماعی استعفوں کا معاملہ بھی اپوزیشن جماعتوں کے ساتھ زیربحث لایا جائے گا۔

اجلاس کے بعد آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے کہا تھا کہ ہمارے پاس پلان اے،بی اور سی بھی موجود ہے۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *