Type to search

خبریں سیاست

وائرل ویڈیو نے وزیراعلیٰ بلوچستان کو بوٹ پالش کرنے والے بچے تک پہنچا دیا

کوئٹہ: وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال نے بوٹ پالش والے بچے سے ملاقات کرکے اس کی مالی معاونت کی ہے اور شدید سردی سے محفوظ رہنے کے لیے اسے گرم کپڑے بھی دیے ہیں۔

سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پردو دن قبل ایک ایسے معصوم و کمسن بچے کی ویڈیو وائرل ہوئی تھی جو سخت سردی اوربرفباری میں گھر پہ رہنے کے بجائے تھر تھر کانپتا ہوا بوٹ پالش کا سامان سڑک پہ رکھ کر بیٹھا گاہکوں کا منتظر تھا۔

ویڈیو میں دکھائی دے رہا تھا کہ شدید سردی سے بچاؤ کے لیے اس کے پاس مناسب گرم کپڑے نہیں تھے اور اس نے تیز چلتی یخ بستہ ہواؤں سے خود کو محفوظ رکھنے کے لیے ایک چادر کا سہارا لیا ہوا تھا۔

ویڈیو میں دکھائی دے رہا تھا کہ ہونے والی برفباری اس کے بوٹ پالش کے سامان کو سفیدی سے ڈھک رہی تھی لیکن شاید اس کے گھر کی غربت نے اسے باہر سڑک پہ نکلنے پر مجبور کیا تھا۔

 

سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پر ویڈیو دیکھنے والے صارفین کی جانب سے رنج و غم، دکھ اور شدید غصے کا اظہار کیا گیا تھا۔ یہ سلسلہ ہنوز برقرار ہے۔

ایک صارف نے لکھا کہ آسٹریلیا کے جنگلوں میں لگی آگ کو بجھانے کے لیے وزیراعظم نے آفر کی ہے جس ملک میں برفباری میں برف پر بیٹھ یہ پانچ سال کا بچہ بوٹ پالش کر کے روزی روٹی کمانے پر مجبور اسے پہلے اپنے ملک میں ان غریبوں کے مسائل حل کرنے چاہیں کیا یہ ہے ریاست مدینہ ؟

سلیم صافی نے ٹویٹ کی کہ اس ملک کے ارب پتیوں اور بااختیار لوگوں نے اب بھی ان جیسے بچوں کو دھیان نہ دیا تو یہ ملک ان کے بچوں کے رہنے کے قابل بھی نہیں رہے گا۔ اللہ کا واسطہ! اپنے بچوں کی خاطر ، ان جیسے بچوں کی فکر کیجئے۔

 

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *