Type to search

خبریں میڈیا

نو ماہ تنخواہ نہ ملنے، نوکری سے نکالے جانے پر دل کا دورہ پڑنے سے مر جانے والے صحافی کے قتل کا مقدمی کیپیٹل ٹی وی کے مالکان کے خلاف درج کرنے کی درخواست

  • 106
    Shares

اسلام آباد: کیپیٹل ٹی وی کے کیمرہ مین فیاض علی، جو گذشتہ روز دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کر گئے تھے، کے ’قتل‘ کا مقدمہ درج کرنے کی درخواست تھانہ کوہسار میں جمع کروائی گئی ہے۔ مدعا علیہان کا مطالبہ ہے کہ یہ قتل کا مقدمہ کیپیٹل ٹی وی کے مالکان کے خلاف درج کیا جائے۔

Fayyaz-Ali-FIR

صدر نیشنل پریس کلب اسلام آباد شکیل قرار نے تھانہ کوہسار کے ایس ایچ او کی خدمت میں درخواست کی ہے کہ فیاض علی ولد منیر حسین گولڑہ شریف اسلام آباد کا 26 سالہ رہائشی تھا اور گھر کا واحد سہارا تھا۔ انہوں نے درخواست میں التجا کی ہے کہ فیاض علی گذشتہ نو ماہ سے تنخواہ نہ ملنے پر شدید ڈپریشن اور مالی مشکلات کا شکار تھا اور جس دن اسے نوکری سے نکالا گیا، اگلے ہی روز دل کا دورہ پڑنے سے وہ اس جہانِ فانی سے کوچ کر گیا۔

’’الزام علیہان نے فیاض علی کا معاشی قتل کیا اور بالآخر اس کو موت کے منہ میں دھکیل کر اس کے قتل کے مرتکب ہوئے ہیں۔ فیاض علی کی وجہ موت الزام علیہان کا ظلم اور معاشی استحصال اور الزام علیہان کی طرف سے اس کو غیر قانونی طور پر تنخواہ نہ دینا ہے‘‘۔

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *