Type to search

خبریں سیاست

زلفی بخاری سے متعلق خبر پر اینکر پرسن پر 10 لاکھ جرمانہ عائد

جھوٹی خبر چلانے پراینکر پرسن ڈاکٹر دانش اور نجی چینل کو10 لاکھ روپے کو جرمانہ کر دیا گیا ہے۔ سید زلفی بخاری کی جانب سے شکایت فائل کی گئی تھی کہ نجی چینل کی جانب سے ان کیخلاف غلط خبری چلائی گئی ۔18 اکتوبر کوچلنے والا پروگرام جواب چاہیے میں متنازعہ خبر دی گئی تھی ۔ پروگرام کے دوران ڈاکٹر دانش نے یہ دعویٰ کیا تھا کہ مارٹن کیپ ڈیزائن نامی آف شور کمپنی زلفی بخاری کی ہے۔

پیمرا کی پریس ریلیز کے مطابق تحقیقات کے بعد خبر کو غلط قرار دید دیا گیا، بعدازاں غلط خبر ثابت ہونے پر پیمرا نے ڈاکٹر دانش اور نجی چینل پر10 لاکھ روپے جرمانہ کر دیا ہے۔

دریں اثناء زلفی بخاری کی جانب سی ایک ٹویٹ میں کہا گیا ہے کہ ڈی گریڈ اینکر ڈاکٹر دانش اور نجی چینل اپنی  چھوٹی سی ساکھ بھی بھی کھو بیٹھا۔ ان کا کہنا تھا خبر غلط ہونے کے بعد میں ان کی معافی کا انتظار کررہا ہوں۔

جس پر ردعمل دیتے ہوئے اینکر پرسن ڈاکٹر دانش نے کہا کہ پیمرا سمیت کئی ادارے حکومت کے غلام بن چکے ہیں۔حق اور سچ کو دبایا جا رہا ہے۔ جو اینکر حکومت کو آئینہ دیکھاتے ہیں ان کیخلاف کارروائی کی جاتی ہے۔

ڈاکٹر دانش کا کہنا ہے کہ زلفی بخاری حکومت کے پیچھے چھپنے کے بجائےء لائیو شو میں میرے ساتھ آکر بیٹھیں، سب سچ سامنے آجائے گا۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *