Type to search

خبریں سیاست

اپنے دوستوں کے ساتھ تفریحی دورے پر پاکستان کے شمالی علاقوں میں تھا: ساجد گوندل

سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (ایس ای سی پی) کے جوائنٹ ڈائریکٹر ساجد گوندل ، جو گذشتہ ہفتے لاپتہ ہوگئے تھے ، نے پولیس کو مبینہ طور پر بتایا ہے کہ وہ ’اپنے دوستوں کے ساتھ تفریحی دورے پر پاکستان کے شمالی علاقوں میں تھا‘۔

ان کی بازیابی کے بعد پولیس کو دیئے گئے ایک بیان میں ، ساجد گوندل نے کہا کہ وہ اپنے گھر والوں کو اپنے کے ٹھکانے کے بارے میں بتانے کے قابل نہیں تھے کیونکہ ان کا موبائل فون بند تھا۔ گوندل اب پاکستان پینل کوڈ (پی پی سی) کے سیکشن 164 کے تحت مجسٹریٹ کے سامنے اپنا بیان ریکارڈ کریں گے۔

چار دن غائب ہونے کے بعد ، گوندل نے منگل کی شب ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ وہ بحفاظت واپس آگئے ہیں۔ انہوں نے ٹویٹ کیا تھا ، “میں واپس آکر سلامت ہوں ، اور میں ان تمام دوستوں کا شکر گزار ہوں جو میرے لئے پریشان تھے۔”

گوندل ، جو سابق صحافی ہیں ، جمعہ کی رات اسلام آباد میں لاپتہ ہوگئے تھے۔ ایس ای سی پی اہلکار کے اہل خانہ کے مطابق ، گوندل کی کار چک شہزاد میں واقع پارک روڈ پر واقع نیشنل زرعی تحقیقاتی مرکز (این اے آر سی) کے سامنے سے ملی تھی۔ خاندان کے افراد نے بتایا تھا کہ ساجد گوندل نے چک شہزاد میں ایک خاندانی ملکیت میں قائم ڈیری فارم کا دورہ کرنے گئے تھے۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *