Type to search

جرم حادثہ خبریں خواتین

سی سی پی او لاہور اپنے بیان پر قائم: خواتین کو مردوں کے بغیر باہر نہیں جانا چاہئے

موٹر وے عصمت دری کے معاملے میں متاثرہ خاتون پر الزام لگانے کے ایک دن بعد ، لاہور کے سی سی پی او عمر شیخ نے کہا ہے کہ اگر خواتین کے ساتھ گھر کے مرد افراد نہ ہوں تو خواتین کو گھروں سے باہر نہیں جانا چاہئے۔

انہوں نے یہ تبصرہ نیوز ون میں غریدہ فاروقی شو میں کیا۔ سی سی پی او کے مطابق ، عورتوں کا گھر سے باہر نکلنے کا ٹائم ہونا چاہئیے مرد کیساتھ باہر نکلیں مرد نہیں ہے گھر میں تو کسی بچے کیساتھ باہر نکلیں۔ بچہ بھی نہیں ہے تو چپ کر کے سو جائیں اور صبح کیوقت گھر سے نکلیں۔

یاد رہے کہ دو ان پہلے گوجر پورہ ، لاہور کے قریب گاڑی کی گیس سے ختم ہونے کے بعد ایک عورت کو اپنے بچوں کے سامنے بندوق کی نوک پر دو افراد نے مبینہ طور پر زیادتی کا نشانہ بنایا۔ پولیس نے بتایا کہ گوجرانوالہ کی رہائشی خاتون ، منگل کی رات لاہور سے شہر واپس آرہی تھی جب اس کی کار کا پیٹرول ختم ہو گیا۔

جیو نیوز نے اطلاع دی ہے کہ اس خاتون نے اپنے شوہر کو فون کیا ، جس نے اسے وہاں آنے تک موٹر وے پولیس کو مدد کے لئے فون کرنے کا مشورہ دیا۔ تاہم ، موٹر وے پولیس آپریٹر نے خاتون کی مدد کرنے سے معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ایمرجنسی بیٹ کسی کو تفویض نہیں کی گئی تھی۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *