Type to search

جرم حادثہ خبریں

پنجاب پولیس نے لاہور سیالکوٹ موٹروے پر سیکیورٹی کا چارج سنبھال لیا

بدھ کی رات سڑک پر ایک خاتون کے ساتھ زیادتی کے واقعے کے بعد پنجاب پولیس نے لاہور سیالکوٹ موٹر وے کی سیکیورٹی کا چارج سنبھال لیا ہے۔

یاد رہے کہ دو دن پہلے گوجر پورہ ، لاہور کے قریب گاڑی کی گیس سے ختم ہونے کے بعد ایک عورت کو اپنے بچوں کے سامنے بندوق کی نوک پر دو افراد نے مبینہ طور پر زیادتی کا نشانہ بنایا۔ پولیس نے بتایا کہ گوجرانوالہ کی رہائشی خاتون ، منگل کی رات لاہور سے شہر واپس آرہی تھی جب اس کی کار کا پیٹرول ختم ہو گیا۔

جیو نیوز نے اطلاع دی تھی کہ اس خاتون نے اپنے شوہر کو فون کیا ، جس نے اسے وہاں آنے تک موٹر وے پولیس کو مدد کے لئے فون کرنے کا مشورہ دیا۔ تاہم ، موٹر وے پولیس آپریٹر نے خاتون کی مدد کرنے سے معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ایمرجنسی بیٹ کسی کو تفویض نہیں کی گئی تھی۔یہ افراد زیادتی کے بعد 100،000 روپے مالیت کے نقد اور زیورات لے کر فرار ہوگئے۔

موٹر وے کا یہ حصہ ابھی تک موٹور وے پولیس کے زیر انتظام نہیں تھا۔ پنجاب پولیس نے اب موٹر وے کی حفاظت کا کنٹرول سنبھال لیا ہے اور اسپیشل پروٹیکشن یونٹ ، سی ایس پی اور ہائی وے پیٹرول یونٹ کے 250 سے زیادہ اہلکار تعینات کردیئے ہیں۔ جب تک اس علاقے میں موٹر وے پولیس کی تعیناتی نہیں ہوجائے گی تب تک وہ کاروں اور موٹرسائیکلوں میں موٹر وے پر گشت کریں گے۔

پٹرولنگ اے آئی جی اور ایس پی یو ڈی آئی جی نے اپنی ٹیموں کو اس اقدام سے آگاہ کیا ہے۔ اس کا آغاز جمعہ کو ہوگا۔ ہر 90 کلومیٹر پر گشت ٹیمیں تعینات کی جائیں گی۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *