Type to search

جرم حادثہ حکومت خبریں

عثمان بزدار سے لاہور پولیس چیف کے بیان پر بار بار سوال، جواب نہیں دیا

گزشتہ شب کامران خان کے شو میں وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار بار بار سوال کرنے پر بھی سی سی پی او کے ریمارکس سے متعلق سوال کا جواب نہ دے پائے۔

کامران خان نے جب پہلی بار عثمان بزدار سے سی سی پی او کے بیان کے بارے میں پوچھا تو وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ “دیکھیں خان صاحب ہم اپنے فرائض سے کسی بھی صورت غفلت نہیں برت سکتے، کیونکہ یہ پنجاب پولیس کی جوریس ڈکشن ہے اس لیے ہم پوری ذمہ داری کے ساتھ مجرمان کو کیفر کردار تک پہنچائیں گے”۔حیرانی کی بات یہ ہے کہ اس پورے جواب میں کہیں بھی جو سی سی سی پی او کے ریمارکس سے متعلق سوال پوچھا گیا تھا اس کا جواب وزیر اعلیٰ نے نہیں دیا۔

یاد رہے کہ دودن پہلے گوجر پورہ ، لاہور کے قریب گاڑی کی گیس سے ختم ہونے کے بعد ایک عورت کو اپنے بچوں کے سامنے بندوق کی نوک پر دو افراد نے مبینہ طور پر زیادتی کا نشانہ بنایا۔ پولیس نے بتایا کہ گوجرانوالہ کی رہائشی خاتون ، منگل کی رات لاہور سے شہر واپس آرہی تھی جب اس کی کار کا پیٹرول ختم ہو گیا۔

جیو نیوز نے اطلاع دی ہے کہ اس خاتون نے اپنے شوہر کو فون کیا ، جس نے اسے وہاں آنے تک موٹر وے پولیس کو مدد کے لئے فون کرنے کا مشورہ دیا۔ تاہم ، موٹر وے پولیس آپریٹر نے خاتون کی مدد کرنے سے معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ایمرجنسی بیٹ کسی کو تفویض نہیں کی گئی تھی۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *