Type to search

جرم حادثہ خبریں

موٹر وے زیادتی کیس میں گرفتار ایک اور ملزم نے جرم کا اعتراف کر لیا

ذرائع کے مطابق شفقت نے موٹر وے گینگ ریپ کیس میں اپنی شمولیت کا اعتراف کیا ہے۔ ملزم فی الحال ڈی این اے ٹیسٹ کے عمل سے گزر رہا ہے۔

اس سے قبل موٹر وے گینگ ریپ کیس کے مبینہ شریک ملزم وقار الحسن کے بہنوئی نے پولیس کے سامنے خود کو پیش کیا۔ پولیس کے مطابق عباس اس کیس کے مرکزی ملزم سے رابطہ میں تھا۔

اطلاعات کے مطابق یہ گرفتاری شریک ملزم وقارالحسن کے انکشافات کی روشنی میں کی گئی ہے ، جس نے اتوار کے روز سی آئی اے پولیس ماڈل ٹاؤن لاہور کے سامنے خود سپردگی کی۔ اپنے ابتدائی بیان میں ، ملزم وقارالحسن نے اجتماعی زیادتی کے واقعے میں ملوث ہونے سے انکار کردیا تھا اور مزید کہا کہ اس واقعے سے اس کا کوئی تعلق نہیں ہے۔

اس نے دعوی کیا تھا کہ اس کی بھابھی اس کا موبائل فون استعمال کررہی تھی۔ اس کیس میں ملوث ہونے سے انکار کرنے کے بعد ، پولیس نے اتوار کے روز وقارالحسن کے ڈی این اے ٹیسٹ کے نمونے اکٹھے کیے تھے۔

اس کیس میں ملوث ہونے سے انکار کرنے کے بعد ، پولیس نے اتوار کے روز وقارالحسن کے ڈی این اے ٹیسٹ کے نمونے اکٹھے کیے تھے۔ وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار اور آئی جی پنجاب انعام غنی نے دو روز قبل روز پریس کانفرنس عابد علی اور وقار الحسن کو موٹر وے زیادتی کیس کا ملزم نامزد کیا تھا اور ملزمان کی اطلاع دینے کے لیے 25، 25 لاکھ روپے انعام کا اعلان بھی کیا تھا۔

 

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *