Type to search

احتجاج انصاف تعلیم حکومت خبریں سیاست

مریم نواز کی بلوچ طلبہ کے دھرنے میں شرکت، طلبہ کی سکالرشپس بحال کرنے کا مطالبہ

پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر اور سابق وزیر اعظم پاکستان نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے آج صبح چیئرنگ کراس پر موجود بلوچ طلبہ کے دھرنے میں شرکت کی۔ یہ طلبہ 12 دن پیدل چل کر لاہور پہنچے جنہوں نے چئیرنگ کراس کے باہردھرنا دے رکھا ہے۔ بلوچ طلباء سے ملاقات کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مریم نواز کا کہنا تھا کہ یہ طلبہ پاکستان کا مستقبل ہیں، لیکن ڈی جی خان، راجن پور، فاٹا اور بلوچستان کے بچے سڑکوں پر رل رہے ہیں، ان کی 600 سیٹیں واپس لے لی گئی ہیں۔ ان کا کہنا تھا یہ کہتے ہیں پنجاب بڑا بھائی ہے، لیکن میں کہتی ہوں کہ بلوچستان بڑا بھائی ہے۔

انہوں نے مطالبہ کیا کہ طالب علموں کا کوٹہ بحال کیا جائے، طلبہ سڑکوں پر رل رہے ہیں مگرسیلیکٹڈ حکومت کے کانوں پہ جوں تک نہیں رینگتی۔ یہ بچے تعلیم کا حق مانگ رہے ہیں اور کسی نے ان سے ملاقات نہیں کی، میں کل کوئٹہ جا رہی ہوں، وہاں بھی طلباء کا مسئلہ اٹھاؤں گی۔ انہوں نے طلبہ کو اپنی بھر پور سپورٹ کی یقین دہانی بھی کروائی۔

میڈیا سے گفتگو کے دوران انکا کہنا تھا کہ  کراچی واقعے پر انکوائری کی کوئی ضرورت نہیں ہے ہر چیز مکمل طور پر واضح ہے، تاہم اس واقعہ کی انکوائری رپورٹ عوام کے سامنے لائی جانی چاہیےاور اگر گواہی کیلئے مجھے بلایا گیا و ضرورجاؤں گی۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *