Type to search

بین الاقوامی خبریں سیاست

اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کا سعودی عرب کا خفیہ دورہ

امریکی جریدے واشنگن پوسٹ کے مطابق اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو نے سعودی عرب کا خفیہ دورہ کیا اور سعودی ولی عہد محمد بن سلمان سے ملاقات کی ہے۔

اطلاعات کے مطابق ملاقت میں امریکی وزیرخارجہ مائک پومپیو اور خفیہ ایجنسی موساد کے سربراہ یوسی کوہن بھی موجود تھے۔ملاقات میں دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کی بحالی پر غور کیا گیا۔

اسرائیلی حکام کے مطابق موساد کے نام سے مشہور اسرائیلی خفیہ ایجنسی کے چیف، یوسی کوہن بھی اس ملاقات میں شریک تھے۔تاہم اسرائیلی پرائم منسٹر آفس نے ابھی تک اس معاملے پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔ نیتن یاہو کی اس خفیہ پرواز کا پتہ پروازوں سے باخبر رکھنے والی ویب سائٹس پر ہوا، جب اسرائیلی وزیر اعظم کے طیارے نے سعودی شہر نیوم میں لینڈنگ کی۔

ٹائمز آف اسرائیل کی رپورٹ کے مطابق اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاھو اتوار کے روز سعودی عرب گئے جہاں انہوں نے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان اور امریکی وزیر خارجہ مائک پومپیو سے ملاقات کی ، یہ بات ایک اسرائیلی عہدے دار نے پیر کو عبرانی میڈیا کو بھی بتائی۔

نیتن یاھو بحیرہ احمر کے شہر نیوم میں ایک اسرائیلی اور سعودی رہنما کے مابین پہلی مرتبہ معروف اعلی سطحی ملاقات کے لئے پانچ گھنٹوں کے لئے موجود تھے۔

دوسری جانب سعودی وزرات خارجہ نے اس خفیہ ملاقات کی تردید کر دی ہے اور انکا کہنا ہے کہ سعودی عرب اور اسرائیلی آفیشلز کے درمیان کوئی ملاقات نہیں ہوئی۔

اس سے قبل پومپیو نے پیر کے روز کہا تھا کہ انہوں نے سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ سے ایک رات قبل ایک اہم میٹنگ کی تھی ، کیونکہ انہوں نے اسرائیل اور خلیجی ممالک میں رک جانے والے سات ممالک کے دورے کو مکمل کرلیا تھا تاہم انہوں نے اسرائیلی رہنما کی موجودگی کی اطلاع نہیں دی۔

یہ اطلاعات اس کے بعد سامنے آئیں جب ٹویٹر صارفین نے دیکھا کہ نجی جیٹ طیارہ نے اتوار کی شام تل ابیب اور نیوم کے درمیان سفر کیا ہے جس سے ایک اعلی سطحی اجلاس کی قیاس آرائیوں نے جنم دیا ہے۔نیتن یاھو نے اتوار کی رات کورونا وائرس معاملات پر کابینہ کا اجلاس منعقد کرنے کا فیصلہ کیا تھا لیکن انہوں نے یہ اجلاس ایک دن قبل ملتوی کر دیا۔

سعودی عرب اور اسرائیل کے درمیان ملاقات کو ایران کے معاملے پر اہم پیش رفت قرار دیا جارہا ہے۔ کہا جارہا ہے کہ ٹرمپ انتظامیہ ایران کے ایٹمی ہتھیاروں کے خلاف سعودی اسرائیل تعلقات بہتر کرنے کی کوشش میں ہے جو کہ اس ملاقات کی صورت ایک اہم پیش رفت قرار دی جارہی ہے۔  اسرائیلی رہنما کا سعودی عرب کا سفر اسرائیل کے ساتھ خلیجی تعلقات میں تبدیلی کا لمحہ ہے جس کو ٹرمپ انتظامیہ کے زور پر حالیہ مہینوں میں تقویت ملی ہے۔نیتن یاہو نے مئی 2019 میں ایک اور خلیجی ملک عمان کا خفیہ دورہ کیا تھا جس کے ساتھ اسرائیل کے سفارتی تعلقات نہیں ہیں۔

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *